DE CE ARTPRINT?
DE ANI DE EXPERIENȚĂ ÎN DOMENIUL TIPOGRAFIC
Parteneriatele de durată cu numeroase edituri de renume din România dar și din piețe externe;
Calitatea personalului de execuție și expertiza echipei manageriale, relațiile cu clienții Artprint fiind caracterizate, fără compromis, de promptitudine și servicii de calitate;
Transparență şi flexibilitate pentru toți purtătorii de interese în raport cu compania, de la acționari, clienți, personal, la comunitatea de referință;
Capacitatea de producţie permite realizarea comenzilor la nivel industrial, oferind soluţii complete (pre-press, press, post-press, expediţie) și execuţii complexe, de o calitate incontestabilă;
Experienţă şi recunoaştere naţională şi internaţională (în primele 5 firme în Topul Firmelor Private din domeniul tipografic).
ISTORIC
ARTPRINT S.A., prima tipografie privată românească, a fost înființată în anul 1990 ca o afacere de familie inspirată pentru România post-comunistă. Curajul de a se desprinde dintr-un mediu total centralizat, deschiderea de a învăța, determinarea de a reuși și de a identifica noi metode pentru a păstra rolul de vector promotor în industria de profil sunt factori motivatori care au modelat parcursul societății până în prezent, susținând atitudinea novatoare și proactivă pentru dezvoltarea afacerii în viitor.
ARTPRINT şi-a câştigat locul său în domeniu atât datorită competenţei şi profesionalismului celor peste 110 de angajaţi, cât şi modului în care a reuşit să se adapteze permanent cerinţelor pieţei de tipărituri.
EVOLUȚIE
Primele produse realizate pe sistemul de tipar offset au fost etichete, tipografia ARTPRINT răspunzând astfel solicitărilor acestui segment ce s-a dezvoltat între anii 1992-2009. Concomitent cu producţia de etichete, a fost primul pas făcut în diversificarea producţiei de tipărituri şi stau mărturie partenerii pe care i-am avut în acea perioada: Evenimentul zilei, Adevărul, Curierul naţional, Anunţul telefonic, Editura Corint, Editura All, Editura Economică. Eforturile echipei manageriale dar şi ale celor implicaţi direct în procesul de producţie au facut ca ARTPRINT S.A. să îşi câştige un loc important în topul societăţilor de profil din România. Practic, perioada 2011-2015 a însemnat crearea unei structuri puternice de producţie, precum şi a unei structuri de personal calificat, capabil oricând de performanţe tehnice şi calitative care să răspundă cerinţelor pieţei de tipărituri.
Astfel, în anul 2012 s-a realizat modernizarea secțiilor de finisare, prin achizitionarea și punerea în funcțiune a unei noi mașini de capsat Muller Martini 335, a unei linii de înfoliere, complet automată Sitma 759 și a unei linii de broșat Muller Martini Starbinder. Ca urmare a modernizării secției de finisare, calitatea produselor a crescut considerabil și odata cu aceasta creștere și cererea, simțindu-se nevoia măririi capacității de tipar. În 2013 s-a achiziționat o a doua rotativă heat- set MAN ROTOMAN M 65, destinată producției de reviste, manuale școlare, pliante comerciale de tiraje mari. În 2015 s-a achiziționat o noua rotativă de tipar CROMOMAN destinată exclusiv tiparului de carte. În 2016 s-a achiziționat mașina de broșat Muller Martini Pantera cu 18 stații de adunare printr-o investiție de peste 900.000 euro ceea ce a dus la o producție masivă de carte. Toate aceste investiții au dus la un salt calitativ și cantitativ deosebit, poziționând tipografia ARTPRINT S.A. pe un loc stabil și fruntaș pe piața de profil (locul 5 în top tipografii din România) cu o cifră de afaceri de peste 35.000.000 lei net pe anul 2019, cu o creștere pe cifra de afaceri de 44 % față de 2018 (50 % producție de carte, 40 % producție de revistă și 10 % tipar comercial).